loading...
امــیــن راغــب
فرشید بازدید : 268 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (4)

 

خوش آمدید

 

به نام خدا

سلام عرض می کنم به تمامی دوستان و هم دانشکده ای های خودم.

امیدوارم حال همیگی خوب باشه.

من یک دانشجوی ترم یکی جدیدالورودی أم و این وبلاگ رو صرفا بخاطر بچه های گل دانشکده راه انداختم و دوس دارم بتونم شما رو هم اینجا جمع کنم.

انجمن وبلاگ به زودی با مطالب جدید به روز میشه.

دوستانی که علاقه دارند میتونن از این لینک برای ثبت نام اقدام کنند.

دیگه نمیدونم چی بگم...فقط از خدای بزرگ اینو میخوام که همتون خوب و خوش و سلامت باشید.

درمورد بیوگرافی من هم نپرسید چون دوس ندارم بعداً باعث سوء تفاهمی خدای نکرده بشه.

 

 



ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رهگذر در تاریخ 1391/09/06 و 21:57 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا فرشید منم راه اندازی وب رو بهت تبریک می گم و باید بگم از دیدن این وب خوشحال شدم.من قبلا دانشجوی راغب بودم اما خدا رو شکر که درسم تمام شد و از این موسسه اومدم بیرون.یکی از نویسنده های راغبستان هم هستم.در مورد نویسنده های راغب باید بگم خب خیلی از بچه ها واقعا گرفتارن و خیلی زود نمی تونن به وب سر بزنن البته من بهتون حق میدم بچه ها جدیدا بی حال شدن به هر حال شما ببخشید.امیدوارم که موفق باشی.شکلک
پاسخ : خواهش میکنم نظر لطفتونه.
عالیه.امیدوارم شما هم موفق باشید.
نه خواهش میکنم میدونم چقد این روزا همه گرفتارن...امیدوارم خدای بزرگ همه ی گرفتارارو کمک کنه.
تشکر میکنم.
مؤید باشید.

این نظر توسط دریادل(نویسنده راغبستان) در تاریخ 1391/08/28 و 21:00 دقیقه ارسال شده است

شکلک
پاسخ : یه دونه قلب؟
وااای خدا ملت چقد بی حالن!

این نظر توسط شقایق در تاریخ 1391/08/27 و 16:51 دقیقه ارسال شده است

سلام مبارک باشه تاسیس وبلاگتون.امیدوارم موفق باشین هم تو دانشگاتون هم تو وبلاگ.شکلک
من که دانشجو نشدم هنوز ولی خدا نکنه اینجوری باشمشکلک
پاسخ : اوه ممنونم شقایق جان.
آره واقعا...کاشکی نشی این شلی...

این نظر توسط دختری از راغب در تاریخ 1391/08/25 و 20:02 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم تبریک میگم افتتاح وبلاگتو امیدوارم موفق بشی عزیزم.بازم به ما خنده بازاریا سر بزن خوشحال میشیم دوست جونیشکلک
پاسخ : مچکرم از شما.
ولی خب هرچی باشه ک به وبلاگ شما که نمیرسه!
بی خی خی.
شما هم موفق و مؤید باشید.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^ x╔╦╦╦═╦╗╔═╦═╦══╦═╗x x║║║║╩╣╚╣═╣║║║║║╩╣x x╚══╩═╩═╩═╩═╩╩╩╩═╝x ^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^ ,¤°`<-<-<->★<->->->`°¤, `*•._)(+)$(+)/(★)\(+)$(+)(_.•*´ .ه*`¯)x=~~((★))~~=x(¯`*ه. نـــــــــظر یــــــادتـــــــون نــــــــره .ه*`¯)x=~~((★))~~=x(¯`*ه. `*•._)(+)$(+)/(★)\(+)$(+)(_.•*´ ,¤°`<-<-<->★<->->->`°¤,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مؤسسه ی آموزش عالی غیر انتفائی راغب اصفهانی چند درصد راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 77
  • بازدید کلی : 11,913