loading...
امــیــن راغــب
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رهگذر در تاریخ 1391/09/08 و 17:05 دقیقه ارسال شده است

باز هم سلام...
در مورد این پست باید بگم خب ما هم این ثبت نام رو داشتیم و چند ترم باهاش دست و پنجه نرم می کردیم.به نظر من این کارا فقط واسه دانشجوها مایه درد سر و زحمته.این که مقدماتیه بعدشم که نهایی و اوووووووووووووووه....و هزاران بدبختی و درد سر دیگه پشت سر هم.....خلاصه که ترم اولی ها باید یه جفت کفش آهنی داشته باشن تا بتونن از موسسه فارغ التحصیل بشن.این که چیزی نیست خدا نکنه یه جایی کارت تو این موسسه گیر کنه که....
ای بابا بی خیال فقط می تونم برای تمام دانشجویان جدید و قدیمی این موسسه آرزوی سلامتی،صبر و شکیبایی کنم...
امیدوارم که همتون موفق باشید و به سلامتی فارغ التحصیل بشید.
پاسخ : سلام دوست عزیز.
ای داد.
بله منم میدونم...این ثبت نام توی هر مؤسسه و دانشگاهی بوده و هست.
نمیدونم چی بگم ولی خب این رو باید توی پرانتز عنوان کنم که این مؤسسه یکم مدیریتش ضعیفه.
یعنی درست برنامه زیری نمیشه.
پناه برخدا...من دارم تمام تلاش خودم رو میکنم تا 4 ترمه تموم کنم بقیش همش لطف و عنایت خدای بزرگه.
ازشما ممنونم که به من و این وب سر میزنید و با کامنت های زیبای خودتون بنده و بقیه ی دوستان رو راهنمائی میکنید.
من هم از خداوند مهربان برای شما آرزوی عاقبت بخیری توأم با سلامتی دارم.
موفق و مؤید باشید.

این نظر توسط آمیتیس از راغبستان در تاریخ 1391/09/01 و 0:03 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلک
پاسخ : تشکر میکنم.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^ x╔╦╦╦═╦╗╔═╦═╦══╦═╗x x║║║║╩╣╚╣═╣║║║║║╩╣x x╚══╩═╩═╩═╩═╩╩╩╩═╝x ^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^ ,¤°`<-<-<->★<->->->`°¤, `*•._)(+)$(+)/(★)\(+)$(+)(_.•*´ .ه*`¯)x=~~((★))~~=x(¯`*ه. نـــــــــظر یــــــادتـــــــون نــــــــره .ه*`¯)x=~~((★))~~=x(¯`*ه. `*•._)(+)$(+)/(★)\(+)$(+)(_.•*´ ,¤°`<-<-<->★<->->->`°¤,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مؤسسه ی آموزش عالی غیر انتفائی راغب اصفهانی چند درصد راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 87
  • بازدید کلی : 11,923