loading...
امــیــن راغــب
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دریادل(نویسنده راغبستان) در تاریخ 1391/09/24 و 16:29 دقیقه ارسال شده است

من معمولا 1 مونده به اخر میشینم

این نظر توسط داوود در تاریخ 1391/09/22 و 11:41 دقیقه ارسال شده است

چه پست بی مزه ای....شکلکشکلک
پاسخ : مرسی.

هر کسی یه نظری داره به هر حال.

تشکر میکنم.

این نظر توسط آمیتیس از راغبستان در تاریخ 1391/09/21 و 23:52 دقیقه ارسال شده است

من ازدبستان عقب مینشستم دیگه عادت شده... صفایی دارد مخصوصا سرکلاس استاد ربانی مهر،لواشک یا خیار یا نارنگی هم بخوری...شکلک
راستی حال داداش چطوره؟
پاسخ : اوه اوه گفتی لواشک و نارنگی یاد کلاس ادبیات استاد الواری افتادم!

خب آره خوبه.


این نظر توسط رهگذر در تاریخ 1391/09/21 و 21:31 دقیقه ارسال شده است

چه جالب مگه شما سر کلاسم می رفتین؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلک
آفرین چه بچه هایی بودین شماها....

این نظر توسط آمیتیس از راغبستان در تاریخ 1391/09/21 و 0:04 دقیقه ارسال شده است

اون زمانا من یا جز نیمکت عقبیا بودم یا اگه آخر جا نبود ماقبل آخر،راستش فقط دوبار یا سه بار جلو نشستم که اونم حالم داشت بد میشدشکلک
جالب بود فرشیدجان مرسیشکلک
پاسخ : بر عکس من.

منم توی هنرستان ک بودم این شلی بودم ولی حالا دیگ نه...

همش جلوأم.

بستگی به استاد و درسش داره که کجا بشینم!


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^ x╔╦╦╦═╦╗╔═╦═╦══╦═╗x x║║║║╩╣╚╣═╣║║║║║╩╣x x╚══╩═╩═╩═╩═╩╩╩╩═╝x ^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^ ,¤°`<-<-<->★<->->->`°¤, `*•._)(+)$(+)/(★)\(+)$(+)(_.•*´ .ه*`¯)x=~~((★))~~=x(¯`*ه. نـــــــــظر یــــــادتـــــــون نــــــــره .ه*`¯)x=~~((★))~~=x(¯`*ه. `*•._)(+)$(+)/(★)\(+)$(+)(_.•*´ ,¤°`<-<-<->★<->->->`°¤,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مؤسسه ی آموزش عالی غیر انتفائی راغب اصفهانی چند درصد راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 83
  • بازدید کلی : 11,919