loading...
امــیــن راغــب
فرشید بازدید : 177 شنبه 02 دی 1391 نظرات (4)

سلام بچه های گل راغب.

حالتون خوبه؟

ببخشید که انقده دیر دارم آپ میکنم آخه یه مسئله ی خانوادگی برام پیش اومد که نمیتونستم بیام پیشتون!

امیدوارم حالتون خوب باشه

یلداتونم پساپس مبارک باشه

امیدوارم این مطلب بتونه سرگرمتون کنه!

 

 

امین راغب

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط اینجانب جان! در تاریخ 1391/10/10 و 11:14 دقیقه ارسال شده است

سلام
چطوری دوست عزیز؟ وبلاگت رو دوست داشتم خداروشکر بعد از این چند سال بالاخره بچه های راغب دست به کار شدند ما که از تنهایی داشتیم بار و بندیلمان را میبستیم و می رفتیم!
بازم میام وبلاگت چون مطالبش جالبند. پایدار باشیشکلکشکلک
پاسخ : سلام اینجانب جان.
من فرشیدم و از ملاقاتت خیلی خوشحالم.
خب بچه ها بیشتر درگیر کاراشونن و شاید کمتر دسترسی به نت و اینا داشته باشن.
ای دادبی داد.
خواهش میکنم.
چشماتون قشنگ میبینه.

این نظر توسط رهگذر در تاریخ 1391/10/05 و 20:52 دقیقه ارسال شده است

دوباره سلام...
خیلی خوب شده فرشید جان.یه لحظه فکر کردم وب رو اشتباهی اومدم...ممنون که تغییرش دادی....بله که سر میزنم پس چی به وب خوب باید سر زد.انشاالله که روز به روز بهتر هم بشه.موفق باشی.شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خواهش میشه.
به امید خدا.

این نظر توسط رهگذر در تاریخ 1391/10/03 و 20:21 دقیقه ارسال شده است

سلام..... شکلکشکلک
پاسخ : سلام رهگذرم.
خوبی؟
امیدوارم از قالب جدید خوشت اومده باشه.
دیدم حق با توئه گفتم یه تغییر تحولی بدم.
مرسی که سر میزنی!

این نظر توسط رضا در تاریخ 1391/10/02 و 21:42 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلک
مرسی فرشید جون!!!!!
پاسخ : خواهش میکنم رضاجان.

منتظرتم بازم داداش.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^ x╔╦╦╦═╦╗╔═╦═╦══╦═╗x x║║║║╩╣╚╣═╣║║║║║╩╣x x╚══╩═╩═╩═╩═╩╩╩╩═╝x ^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^ ,¤°`<-<-<->★<->->->`°¤, `*•._)(+)$(+)/(★)\(+)$(+)(_.•*´ .ه*`¯)x=~~((★))~~=x(¯`*ه. نـــــــــظر یــــــادتـــــــون نــــــــره .ه*`¯)x=~~((★))~~=x(¯`*ه. `*•._)(+)$(+)/(★)\(+)$(+)(_.•*´ ,¤°`<-<-<->★<->->->`°¤,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مؤسسه ی آموزش عالی غیر انتفائی راغب اصفهانی چند درصد راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 82
  • بازدید کلی : 11,918